REKLAMA
Znaleziono 9951 wyników
Gdynia: Asseco Poland wynajmuje trzy piętra w jednej z wież kompleksu biurowego 3T Office Parkartykuł
Pokaż artykuł
Gdynia: Asseco Poland wynajmuje trzy piętra w jednej z wież kompleksu biurowego 3T Office Park
Pod koniec I kwartału 2021 roku grono najemców 3T Office Park w Gdyni poszerzyło się o Asseco Poland...
3T Office Park w Gdyni z formalną zgodą na użytkowanieartykuł
Pokaż artykuł
3T Office Park w Gdyni z formalną zgodą na użytkowanie
3T Office Park – największy z realizowanych w ostatnich latach w Gdyni projektów biurowych – otrzyma...
Dolnośląskie Centrum Produkcyjno-Serwisoweinwestycja
Pokaż inwestycję
Dolnośląskie Centrum Produkcyjno-Serwisowe
Czernica, Siechnice, Fabryczna 12
ArcelorMittal Poland jeszcze w marcu rozpocznie za ponad 720 mln zł modernizację wielkiego pieca nr 2 w Dąbrowie Górniczejartykuł
Pokaż artykuł
ArcelorMittal Poland jeszcze w marcu rozpocznie za ponad 720 mln zł modernizację wielkiego pieca nr 2 w Dąbrowie Górniczej
Na koniec marca ArcelorMittal Poland planuje zatrzymanie wielkiego pieca nr 2 w swoim dąbrowskim oddziale. Jeden z dwóch wielkich pieców pracujących w Polsce w ciągu trzech miesięcy przejdzie gruntowną modernizację. Koszt przedsięwzięcia to ponad 720 mln zł.
Universal Express zadomowił się w Pruszkowieartykuł
Pokaż artykuł
Universal Express zadomowił się w Pruszkowie
Dostawca międzynarodowych rozwiązań logistycznych i usług relokacyjnych przedłużył na kolejny okres najem obiektu w ramach parku MLP Pruszków II. Firma Universal Express wprowadziła się do tego centrum logistycznego już blisko 10 lat temu i obecnie korzysta z 13,6 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni.
Będą lepsze możliwości podróży ze stacji Hajnówkaartykuł
Pokaż artykuł
Będą lepsze możliwości podróży ze stacji Hajnówka
Bardziej komfortowe podróże i sprawniejszy ruch pociągów dalekobieżnych umożliwi inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Hajnówce. Na stacji kolejowej powstanie nowy peron, zainstalowane zostaną też dodatkowe urządzenia sterowania ruchem, zwiększające przepustowość stacji. Podpisano wartą 32 mln zł netto umowę z wykonawcą prac, które sfinansowane zostaną ze środków Krajowego Planu Odbudowy.
Nowy parking w Bielsku Podlaskim ułatwi przesiadki na kolejartykuł
Pokaż artykuł
Nowy parking w Bielsku Podlaskim ułatwi przesiadki na kolej
Mieszkańcy Bielska Podlaskiego zyskają dodatkowe miejsca postojowe i łatwiej przesiądą się z samochodów do pociągów. Tuż przy stacji kolejowej w tym mieście PKP PLK S.A. zbudują parking. Ogłoszony został przetarg na projekt i roboty. W województwie podlaskim prowadzone są też inne inwestycje finansowane ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”.
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Wrocław] Naziemne przejścia na rondzie Reagana już są. Piesi zyskają, kierowcy nie stracąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Naziemne przejścia na rondzie Reagana już są. Piesi zyskają, kierowcy nie stracą
Naziemne przejścia na rondzie Reagana od wielu lat były tematem sporu między urzędnikami a aktywista...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nadolice Młyn IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Nadolice Młyn II
Nadolice Wielkie, Stróża
REKLAMA